Kontakt
IČ: 01962370, DIČ: CZ01962370
č. účtu: 2800470763 / 2010
telefon (po – pá: 9-17): +420 355 455 193
CRAZY OVERALLS s.r.o.
Západní 379
Hroznětín, 362 33
Showroom Praha
Nevedeme vlastní kamennou pobočku, ale některé dupačky si můžeš prohlédnout a vyzkoušet v pražském obchodě CVRK na Václavském náměstí.
Výměna nebo vrácení zboží
Veškeré žádosti o výměnu velikosti nebo zboží anebo reklamace směřuj prosím na www.skippy.cz/vymena. V tomto systému si můžeš zažádat o výměnu a jednoduchý formulář tě provede všemi kroky. Navíc ihned zarezervujeme nové požadované zboží a budeš si moct vytisknout adresní štítky a celou žádost.
Fakturační adresa
CRAZY OVERALLS s.r.o.
Podbabská 870/2
Praha 6, 160 00
IČ: 01962370, DIČ: CZ01962370
Kontaktní formulář
Než nám napíšeš, podívej se, prosíme, do sekce Časté otázky, jestli tam nenajdeš odpověď i na svou otázku. Díky.
Obchodní podmínky
1. Nákup, Registrace, přihlášení
- Nákup je možné provést dvěma způsoby. Buď jako uživatel, který se řádně registruje a je přihlášen nebo jako zákazník bez registrace.
- Registraci provedete kliknutím na odkaz registrace. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky. Zadejte svou e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Zadaný e-mail slouží zároveň i pro přihlášení. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet.
- Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail.
- Pro přihlášení používejte odkaz v pravém horním rohu. Zde vyplňte váš e-mail a heslo zvolené při registraci.
- Po přihlášení můžete v sekci nastavení adresy měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.
- Pokud se nechcete registrovat, nemusíte. Lze uskutečnit nákup i bez registrace. Po vložení zboží do košíku v následujícím kroku vyplníte e-mail, telefon a adresu, kam si budete přát Skippy zaslat.
2. Nakupování
- Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na "do košíku". V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
- Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci Košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
- Získali-li jste slevový kod (např. zasláním fotky se zbožím), zadejte jej pro uplatnění slevy v košíku.
- Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "Pokračovat". Bude vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel, případně můžete zvolit nákup bez registrace.
- Ve třetím kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu.
- V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Závazně objednat". K objednávce můžete také připojit komentář.
- V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracování. V tuto chvíli již není možné objednávku měnit.
- Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
- Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.
3. Doručování
- Zásilky jsou doručovány prostřednictvím České pošty, Zásilkovny a spedice DPD (dle Vašeho výběru)
- Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od ČP atp.), poté je produkt zaslán nový.
- Zboží při přepravě je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
- Zásilku se snažíme předat přepravci (Česká pošta, DPD, Zásilkovna) co nejdříve. Nejpozději však do jednoho pracovního dne po obdržení závazné objednávky.
- Platba probíhá prostřednictvím dobírky přepravce, převodem na náš bankovní účet či pomocí platební karty.
- Při platbě prostřednictvím dobírky přepravce (Česká pošta, DPD, Zásilkovna) platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky. Ceny poštovného jsou pevně stanoveny a naleznete je zde: ceny poštovného.
- Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 2800470763/2010 (FIO Banka). Po přičtení peněž na účet (cca 2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
- Platbu lze provést také online pomocí platební karty. Proběhne-li platba do 12.59, je zásilka ten samý pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí platební karty, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
- Balné je součástí poštovného.
4. Vrácení a výměna zboží
- Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží je potřeba provádět online přes náš formuláře na stránce www.skippy.cz/vymena.
- Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:
- Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
- Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení.
- Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
- Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) nejsme povinni vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než nám spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že nám zboží odeslal, viz § 1833 NOZ.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy vracíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsme od Vás na základě kupní smlouvy přijali, stejným způsobem. Přijaté peněžení prostředky vracíme jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Vy jakožto spotřebitel souhlasíte a pokud Vám tím nevzniknou další náklady.
- Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.
5. Reklamace
- Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky a vztahuje se zejména na: vadu materiálu, vadu potisku, chybně zaslaný druh zboží oproti kupní smlouvě, chybně zaslanou velikost zboží oproti kupní smlouvě. Reklamace se naopak nevztahuje na běžné opotřebení zboží.
- Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze či může být reklamace neuznána.
- V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
- Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
- Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
- Veškeré reklamace nejdříve zadejte do našeho systému na stránce www.skippy.cz/vymena.
- Své reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech spolu s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.
- V případě uznání reklamace hradíme jak poštovné, které zaplatíte Vy při zasílání zboží k nám, tak poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám.
- V případě neuznání reklamace hradíme poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám. Poštovné při zasílání zboží k nám platí při neuznané reklamaci zákazník.
6. Záruční doba
- Na veškeré zboží prodávané v tomto e-shopu je poskytována zákonná záruka v trvání 24 měsíců od nákupu zboží. Nákupem zboží se rozumí datum doručení zboží zákazníkovi.
7. Slovensko
- Zásielky sú dodávané prostredníctvom spoločnosti GLS, Slovenskou poštou či Zásilkovnou.
- Zásielku sa snažíme predať nášmu dopravcovi čo najskôr. Najneskôr však do dvoch pracovných dní po prijatí záväznej objednávky.
- Platba prebieha prostredníctvom dobierky alebo prevodom na náš bankový účet.
- Pri platbe prostredníctvom dobierky platíte celú cenu objednávky pri prevzatí zásielky pri doručení zásielky k vám domov. Ceny poštovného sú stanovené podľa cenníku. Pre zjednodušenie používame jednotnú cenu poštovného.
- Platbu možno realizovať tiež prevodom peňazí na náš bankový účet IBAN: CZ3420100000002800470763. Po prirátaní peňazí na účet (cca 2 dni po odoslaní) je zásielka nasledovný pracovný deň odoslaná. V prípade, že máte záujem o platbu pomocou bankového prevodu, zvoľte túto možnosť pri objednávke a ďalej sa riaďte uvedenými pokynmi. Balné je súčasťou poštovného.
8. Ochrana dat
- Je řešeno v samostatném dokumentu Ochrana osobních údajů.
8. Provozovatel
- Název firmy: CRAZY OVERALLS s.r.o., IČO: 01962370
- Sídlo firmy: Podbabská 870/2, Praha 160 00
- Adresa pro zasílání reklamací a výměn, kontaktní adresa: Crazy overalls, Západní 379, Hroznětín 362 33